Rådgivning og sparring for webshopejere

Føler du dig presset over ikke at sælge nok, selvom du knokler afsted dagen lang og har en to-do-liste, der er lang, som et ondt år?

Du er landet det rigtige sted, hvis…
• Du ærlig talt ikke rigtigt ved, hvad du skal gøre for at sælge mere. Eller bare sælge overhovedet.

• Du forsøger dig igen og igen på de forskellige sociale medier – fordi det gør dine konkurrenter – men uden den store effekt og slet ikke nok salg.

• Du føler dig overvældet over din lange to-do-liste, som bare bliver længere og længere.

• Du føler dig presset over, at du ikke sælger nok, selvom du knokler afsted hele dagen lang, og måske aftenen med.

• Du mangler overblikket, og du mangler en viden om, hvilke opgaver der er vigtige for din forretning lige nu og her, for at du reelt får solgt mere. Og det kræver overskud, fokus og viden. Noget som du i den grad længtes efter at få.

 

Hvorfor er det så svært regne ud, hvad der er vigtigt for din forretning?

Helt ærligt, du kan ikke regne det ud. Det vil være det samme som at gætte sig til det. Og dit gæt er jo lige så godt som mit.
Hvis du spørger andre webshopejere, så er alle opgaver vigtige. Og du vil helt sikkert blive mødt med modstridende råd om, hvad du skal gøre. Alt efter hvilke brancher, kundetyper og produkter, de sælger til, er det forskellige handlinger, der skal til.
Og hvordan skal du vide, hvad der så virker i DIN forretning?

 

De hyppigste fejl, mange webshopejere begår

Den største af dem alle er, at du forsøger at gøre det, som de andre gør, fordi det er en succes for dem.

Vi er ikke ens, og vi agerer og handler forskelligt.
Det betyder, at hvis gør du tingene på samme måde som en anden – i en helt anden branche – til en helt anden kundetype,vil det aldrig give dig et resultat.
Det vil endda kunne slå dig endnu mere tilbage i dit arbejde – end hvis du ikke havde gjort noget.


Den anden fejl, som kan slå enhver webshopejer ud af kurs, er uvidenheden om, hvilken opgave der kommer til at afgøre, om du sælger eller ej. Så er vi tilbage til gætteriet. Og det er så frustrerende.

 

Hvis du ikke gør noget ved det, så koster det dig på bankkontoen og din mentale overskudskonto.

Varelageret stiger, når du ikke sælger nok.
Annoncerne bliver dyrere.
Din familie vil se mindre og mindre til dig – sikkert fordi du løber stærkere og stærkere end før.
Din drøm vil synes endnu længere væk – for hver dag der går.

 

Hvad er det, der sker, når salget ikke kommer

Du begynder at tro, at det er dig, der er noget galt med. Det ved jeg. Den følelse har jeg selv stået med.
Du kommer (måske) til at hoppe på et ”fantastisk” tilbud fra det næste SEO-bureau, der ringer og forstyrrer dig.
Du køber måske det ene lille onlinekursus efter det andet i håb om, at det giver opskriften, dét du skal bruge.
Du kommer til at stå med et urimeligt stort ansvar, som kan fjerne de sidste spor af den gode ellers intention og vilje, du startede ud med. Du risikerer at ende med at give op, og dermed føle dig som en fiasko

Og det er så drøn ærgerligt.
Fordi der er et marked til dig. Og der er kunder nok til dig

 

Problemet er, at der er meget få, som ved det her

Viden, forståelse og indsigt i dine kunders købsmønster, motiver, emotionelle tricks ligger inde med svaret. Der er altså nogle guidelines for, hvad der kan få den enkelte kunde til at købe eller lade være.

Dertil har enhver webshop 100 km af data og statistik, der kan give svar. Svar på, hvad der har virket, og hvad der ikke virker, når du skal sælge.

 

Forestil dig, at du vidste præcis, hvad du skulle gøre for at sælge. Igen og igen.

Du vidste, hvilke opgaver der var de vigtigste i din forretning.
Du vidste, hvad dine kunder ville reagere på, uanset om det er sociale medier, produktbeskrivelsen eller i dit nyhedsbrev.
Du vidste, hvad du skulle gøre – mere af – for at tiltrække flere kunder.
Du vidste hvad du skulle gøre – for at få kunden til at handle. Igen og igen.

Og forestil dig en to-do-liste, der kun indeholder de ting, som virker.

Ja, forestil dig engang, at du kunne skabe salg. Nok salg til at trække en løn ud. Nok salg til at holde fri og hente ungerne tidligt en dag, hvis du havde lyst. Endda med en god mavefornemmelse.

 

Med en personlig webshopmentor – der ved, hvad du går igennem – får du svar på, hvorfor noget virker, og andet ikke gør.
En webshopmentor, der kan lære dig, HVAD du skal gøre HVOR, HVORNÅR og HVORDAN.

 

Jeg kan hjælpe dig. Jeg har gået vejen selv

Jeg har stået, der hvor du står nu.

Jeg ved, hvor overvældende og ondt det kan gøre.

Jeg ved, at det kan lykkes (for de fleste), der er villige til at smøge ærmerne op og committe sig til arbejdet, der skal til. Og læser du stadig med her, så ved jeg, at du er mere klar til det, end du nogensinde før har været.

 

Derfor er du hermed inviteret til en gratis afklaringssamtale, der giver dig muligheden for at dele din udfordring med mig. En samtale, som handler om de udfordringer, lige DU står med.

Hvor du kan høre mere om, hvordan jeg arbejder, og hvordan jeg hjælper webshopejere, der er klar til at sælge meget mere.
Du får også muligheden for at mærke, om jeg er den rigtige til at hjælpe dig – til at skabe en webshop, der sælger. Igen og igen.
Og jeg vil også være helt ærlig og fortælle dig, om jeg kan hjælpe dig.

 

Book en gratis og uforpligtende samtale her

Ja tak - jeg er klar