Hjælp til at skabe en hjemmeside, der tiltrækker flere kunder

 

Er du (også) i tvivl om, hvad der egentlig skal til for at tiltrække de rigtige kunder til din hjemmeside?

 

De gode råd og smarte rådgivere står jo nærmest i kø for at fortælle dig, hvad der virker.
Men har nogen – sådan rigtig forklaret – hvad det betyder, og hvordan du selv kan komme igang?

Du har sikkert hørt og læst om optimering og SEO flere steder. Men hvad er det præcist?
Og hvad kan du egentlig forvente vil ske, hvis du selv går i gang?
Hvor skal du starte?
Og betyder det, at du ikke kan bruge de sider, du i forvejen har?
Alt det kan holde dig tilbage for at skabe en hjemmeside, der rent faktisk arbejder – for at tiltrække besøgende og derved også kunder til.

Som at bage en kage… uden en opskrift

Mine kunder kommer til mig, fordi de har hørt, at det er vigtigt at optimere deres hjemmeside. Mange er dem er usikre på, hvad det helt nøjagtigt er, de har brug for hjælp til.

Kender du det?

Det føles lidt, som om nogen har bedt dig om at bage en kage – til en vigtig fest. Og bager du den ikke rigtigt, så kommer du ikke ind til festen. Du får en beskrivelse af kagen, men ikke en opskrift. Og du får ikke nogen ingredienser.

Hvordan skal du overhovedet kunne udføre opgaven?

Måske håber du på at kunne købe dig til kagen – et sted. Men du ved faktisk ikke, hvordan den skal se ud, så du har egentlig ikke lyst til at spørge om hjælp.

Hvorfor det er så svært at komme i gang?

Det er svært, fordi du sikkert ALDRIG har fået hele forklaringen (på dansk), på hvad det betyder at bygge en hjemmeside, der kan trække kunder til. Eller også har en eller anden smart nørd prøvet at forklare dig det – med en masse ”begreber”, der på ingen måder har givet mening. Eller som kun er en lille del af sandheden.

Det er derfor, du læser med lige nu.

Det er bestemt ikke min mening at gøre det værre, men jeg tror, du er med her, fordi…

· Du måske tvivler lidt på, om alt den snak om optimering egentlig er noget, du skal bruge din tid på?
· Du ved derfor heller ikke, hvor du skal starte og slutte?
· Du har indtil videre holdt dig tilbage og ikke spurgt flere om netop den del, vel?
· Og hvad du kan forvente vil ske, hvis du går i gang.

Du mangler altså med andre ord viden og en sparringspartner, der kan forklare dig, på godt jysk, hvad det betyder. En som kan give dig en udførlig trin-for-trin plan, så du ved præcis, hvad du skal gøre.

De to klassiske misforståelser

Den største af dem alle er, at du bare kan få et bureau til at kaste et par gode søgeord ind på din side, og så sker det helt automatisk, at kunderne bare strømmer til.
Du har måske endda været så uheldig, at du allerede har købt dig til et par måneder hos et bureau, der lovede dig guld og grønne skove. Og intet er sket.
Det skal jeg være den første til at sige – det er sket for mange. Også for mig.
Det gider vi ikke at træde mere i. Det betyder bare, at vi to forstår hinanden – på en ganske særlig måde.

Den anden misforståelse i forhold til troen på, hvad der skal til for at skabe en hjemmeside, der tiltrækker kunder til – er, at det er nok, hvis du betaler for Google adwords annoncer.
Det er ikke sandt.
Og jeg vil med garanti også kunne bevise, at dine annoncer er dyrere – end normalt, hvis ingen har fortalt dig, hvad du skal gøre på din hjemmeside. Inden du laver annoncer.

Der findes så mange misforståelser omkring denne branche, og jeg vil gerne række hånden ud til dig – og sige: jeg forstår godt, at det er svært at finde hoved og hale i. Hæng i.
Det er vigtigt det her – og det behøver ikke at være svært.

Hvis du ikke gør noget nu, så ved jeg af erfaring, at det her kommer til at koste dig – både personligt og på din bankkonto

Lige nu er der kunder derude, der aldrig får lov til at møde dig – eller få din hjælp. Fordi de ikke kan finde dig. Eller fordi de ikke kender én, der kender din tante, der ved præcist, hvad du laver – som husker at fortælle, hvad du kan hjælpe med.

Og det betyder, at du skal skaffe kunder – på andre måder.
Ved at bruge penge på annoncer.
Ved at lave opslag på de sociale medier – hele tiden. Selvom du ikke har tiden (eller lysten).
Eller ved at du altid skal være fysisk tilstede – på det rette tidspunkt.
For at skaffe kunder.

Det betyder, at du altid er bagefter og altid skal gøre noget fysisk – for at skaffe den næste kunde.
Det betyder også, at du får mindre tid til at lave de opgaver, du er bedst til. Og det ved jeg – af bitter erfaring – kan dræne én fuldstændig for energi.
Og lige præcist det kommer til at afgøre, om du har energi og lyst til fortsætte.
For ikke at tale om, hvad det betyder for din bankkonto

Du har måske overvejet at hyre én – en af nørderne – til at udføre opgaven, men…

Måske er du kommet til den erkendelse, at du bliver nødt til at få hjælp. Men hvilken hjælp?

Der findes jo så mange rådgivere og dygtige folk, der kan hjælpe – men hvordan sikrer du dig, at du rammer den rigtige, der virkelig kan hjælpe?
Når du nu ikke er helt sikker på, hvad det er, du skal have hjælp til?
Det kan jeg virkelig godt forstå. For jeg har stået samme sted. Og jeg har virkelig brændt nallerne på et par folk, der solgte mig noget, som jeg engang selv kunne forklare, hvad var.
Så jeg hører dig, og jeg forstår dig.

Den egentlige grund til, at du ikke er kommet igang 

Grunden til, at du læser med her, og du stadig er i tvivl, er, at du ikke ved (endnu), hvor meget værdi det kan give dig og din forretning, når du først har knækket koden.

Jeg har hjulpet mange mennesker med at komme i gang med at optimere deres hjemmesider.
Ja, selv de største tvivlere har jeg haft fornøjelsen af at hjælpe.
Og hver gang oplever jeg, at hun/han – føler sig snydt eller ført bag lyset – over, at der ikke er nogen, der har fortalt dem, hvordan det egentlig hænger sammen.

Jeg tror ikke på, at det er meningen at vi alle skal være eksperter til at udføre opgaven. Men jeg tror på, at det er vigtigt, at du får en grundig forklaring på, hvilke spilleregler der er. Og hvad du selv har indflydelse på for at skabe en hjemmeside, der rent faktisk kan tiltrække de folk, der søger én, som dig.
Fordi det giver dig friheden og roen til at uddelegere arbejdet.
Ja, eller friheden til at sige: dét der, det kan jeg selv, og det begynder jeg på nu.

Forestil dig engang, at du fik den forklaring og den viden, der skulle til, til at prioritere opgaven og rent faktisk se den forskel, det gør.

Det er muligt. Jeg har set det så mange gange.

Du vil sagtens kunne forstå det. Og du vil helt sikkert også kunne de klare fordele, der er ved at bruge tiden på at skabe det rette indhold til din hjemmeside – indhold, der skaffer dig besøgende og kunder til det, du er god til.
Du vil også med ro i maven kunne bede om hjælp til hele opgaven – eller dele af den, hvis du ønsker det. Og bedst af alt, så ved jeg det vil sætte dig i stand til at stille krav til den, du beder om hjælp.

Derfor vil jeg med hånden på hjertet..

byde dig indenfor i min verden. Og give dig en vished om, at jeg gerne vil hjælpe dig, når jeg er sikker på, at du forstår, hvad det betyder at skabe en hjemmeside, der tiltrækker kunder. Book din afklaringssamtale her – allerede i dag. 

Jeg starter altid et samarbejde – med at forklare dig – præcist, hvordan tingene hænger sammen.
Og jeg tager mig tid til at spørgsmål og forklarer gerne en ekstra gang tingene, hvis det er nødvendigt.
Det er det, jeg ville ønske – nogen havde gjort for mig, da jeg stod der, hvor du står nu.
Du får din personlige mentor og optimerings-pædagog til at guide og hjælpe dig med at komme ordentlig i gang med at optimere din hjemmeside.

Jeg kan hjælpe på flere måder

Du kan få hjælp og undervisning til at gå igang med opgaven selv.
Du kan arbejde sammen med mig og få løbende sparring og opgaver.
Eller du kan få mig til at lave det hele. Og sørge for at din hjemmeside kommer til at arbejde for- og sammen med dig.

Mere om det, når vi tales ved – jeg skal nok guide dig til den bedste løsning.

Kom igang nu. Book en afklaringssamtale her

Ja tak - jeg er klar